24 October 2011

Tips για ενα καλο ΣΚ και μια καλυτερη ζωή.

Καλή εβδομάδα σε όλους.
Ευτυχώς μια "κουτσή" εβδομάδα και ένα καλό τριήμερο μπροστά μας.
Αυτό το ΣΚ ανακάλυψα μερικά καλά tips για να περνάς καλά.
Πάμε να δούμε κάποια από αυτά:

  • Αιφνιδίασε ευχάριστα τους φίλους σου...
  • Μίλα ανοιχτά μαζί τους για όλα όσα σε "απασχόλησαν" ή σε απασχολούν ...
  • Να έχεις σούπερ διάθεση για έξοδο όπου και αν είναι να πας ...
  • Να μπορείς να εκτιμάς ακόμα και τα πολύ μικρά πράγματα στη ζωή σου, αυτα σου δίνουν τις μεγαλύτερες χαρές ...
  • Να διαγράφεις όλους όσους σε "πλήγωσαν" ακόμα και να υπήρξαν φίλοι σου ...
  • Να δίνεις ευκαιρίες σε αυτούς που αξίζουν. Σιγουρα ξερεις πάντα ποιοι είναι αυτοί που τους δίνεις δευτερη ευκαιρία. Αν την χάσουν δικό τους πρόβλημα ...
  • Να ζεις την τρέλλα σου...
  • Να κάνεις πράγματα τα οποία δεν τα έκανες και όταν ήσουν 17 ... (Το έχω πει περνάω παρατεταμένη εφηβία ... αποθημένα είναι αυτά, και σε όποιον αρέσει)...
  • Να μπορείς να εμπιστεύεσαι κάποιον/α ...
  • Να γελάς δυνατά...
  • Να αγαπάς και να μην περιμένεις ανταπόδωση...
  • Να κλαις γιατι τα δάκρυα σε βοηθάνε να ξεσπας ...
  • Να ελπίζεις ... ακόμα και αν απογοητευτείς...
Και μόνο που τα σκέφτομαι και κάποια τα εφαρμόζω γεμίζει η ψυχή μου με αισιοδοξία, ελπίδα αλλά και σιγουριά πως υπάρχουν ακόμα ανθρωποι οι οποίοι παίρνουν χαρά από τα μικρά και καθημερινά. Εγώ πάντως έχω δίπλα μου σίγουρα έναν τέτοιο άνθρωπο ... και ελπίζω στο μέλλον να μπορώ να "τον" εκπλήσω ευχάριστα όπως την Παρασκευή και το Σαββατο που μας πέρασε.

Πολλές αισιόδοξες καλημέρες ...

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...