10 October 2011

New Week .... τον ανάδρομο Ερμη μου μέσα.

Καινουργια εβδομαδα ξεκινάει και όχι με τους καλύτερους οιονούς. Να ξεκαθαρίσω πως δεν πιστεύω σε ζώδια. Ή μαλλον δεν πιστεύω πως επηρεάζουν τη ζωή μας τόσο πολύ γιατί πολύ απλά εμείς καθορίζουμε τι θα μας συμβεί. Δεν μιλάμε για θέματα υγείας γιατί αυτά δεν τα καθορίζουμε ούτε εμεις (ένα παραπάνω τα άστρα). Παρόλα αυτά υπάρχουν φορές που τα διαβάζω. Υπάρχουν μάλιστα και φορές που έτσι όπως αισθάνομαι και περιγράφει ο "αστρολογος" φωτογραφίζει εμένα και εκεί καπου τα ψιλοπαιζω. Από τη μία να μην πιστεύειες σε αυτά και από την άλλη να λες δεν μπορεί για μένα το γράφει. Τέλος πάντων γεγονός είναι πως ναι μεν δεν τα πιστεύω αλλά και τα διαβάζω. Σήμερα λοιπόν για παράδειγμα σηκώθηκα με μέτρια διάθεση (ουτε κρύο ούτε ζέστη σαν όλες τις τσαγκαρο-Δευτέρες) ήρθα στο γραφείο. Έφτιαξα το ζεστό καφεδάκι μου, άνοιξα τον υπολογιστή μου για να ξεκινήσω να δουλέυω αυτά που ήθελα από την Παρασκευή και κούραζα με κάποια από αυτά το μυαλό μου όλο το ΣΚ και στη συνέχεια να κάνω την καθιερωμένη μου βόλτα από το "ηλεκτρονικο" περίπτερο για να δω τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων. Όλα αυτά που περιγράφω έγιναν μέσα σε περίπου ενα εικσάλεπτο για πρώτη φορά. Δεν είχα βασικά ιδιιάιτερη διάθεση λόγω της βροχής, λόγω της "περιπέτειας" μου δεν ξέρω, Ξεκινάω λοιπόν να δουλεύω και εκεί που προσπαθώ να συνδεθώ στο "σύστημα" μου (το οποιό μέχρι και αυτή τη στιγμή που "μιλάμε" δεν δουλεύει λόγω κάποιου προβλήματος) λέω "κοπελιά άντε τράβα να διαβάσεις και το ζωδιό σου για σήμερα και την εβδομάδα". Διαβάζω χαρακτηριστικά την παρακάτω φράση : "Στην κόντρα απαντάς με κόντρα. Στην ηρεμία με ηρεμία. Στην ένταση με ένταση. Σήμερα φρόντισε να γίνεις ένας καθρέφτης που αντανακλά και ενισχύει ότι αρνητικό ή θετικό σου πετάνε οι γύρω σου. Αν μη τι άλλο, μερικοί/ες θα πληρωθούν με το ίδιο νόμισμα, κι αυτό αρκεί για να γουργουρίζεις από ικανοποίηση". Σκέφτομαι λοιπόν και λέω μα τι γράφει μωρέ είναι δυνατόν? Ήμαρτον τι άλλο θα διαβάσουμε? Το παρατάω γρήγορα γρήγορα και κοιτάω να δω αν δουλεύει το "σύστημα" μου. Δεν πρέπει να πέρασε πάνω από 1 ώρα και συνηδειτοποίησα πως όντως ήμουν καθρέφτης προς τους άλλου στην κόντρα απάντησα με κόντρα, στην ένταση με ένταση και στην βλακεία και ασχετοσύνη ορισμένων με χαρακτηριστικη βλακεία. Είμαι σίγουρη πως σήμερα δεν θα ήθελαν με έχουν συναντήσει, δεν θα ήθελαν να έχουν ανοιξει το στοματάκι τους. Για το τέλος ελπίζω να μην επιβεβαιωθούν τα "άσχημα" που λέει γι αυτη την εβδομάδα το ζώδιο μου και ας μην τα πιστεύω.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...