30 January 2012

Που είναι το χιόνι οέο??

Θέλω χιόνι πως αλλιώς να το πω?? Θέλω χιόνι μπας και κάτσουμε και κανα δυο μερούλες από τη δουλειά! Πολλά ζητάω?? Δε νομίζω. Πέρασε ένα ΣΚ και κοίταζα να δω από το παράθυρο συνέχεια μήπως και χιονίζει. Ξεσκαρτάρισα σκληρούς δίσκους στο σπίτι, μάζεψα λιγάκι το πισάκι μου κοίταζα το μέτεο συνέχεια που όλο χιόνι έλεγε στα ΒΠ αλλά μπαααα. Πόσο άσχετοι είστε τελικά. Μη το βάζετε καθόλου. Αφού έτσι και αλλιώς έξω θα πέσετε. Μέχρι και ασθενή χιονόπτωση έλεγε για σήμερα και έξω έχει έναν λαμπρό ήλιο με κρύο μόνο. Ρε πάτε καλά .... έχω ξενερώσει. Θέλω χιόνι πως αλλιώς να το πω?

Άντε και να δούμε θα πέμψει ο Θεός το καλό και να ρίξει λιγάκι χιονάκι??

1 comment:

SmaGeo said...

Καλέ μου Θεούλη μην κάνεις μισές δουλειές σε παρακαλώ. Αφού καλά το ξεκινάς άστο να ριξει χιονάκι ααα και σε παρακαλω μη βγαζεις ήλιο και αέρα.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...