31 January 2012

Μουσική, ζεστό καφεδάκι, χιόνι ...

Σηκώθηκα με πολύ καλή διάθεση σήμερα. Κανονικά θα έπρεπε να έχω και ψιλονευράκια μιας και δεν μου έκανε τη χάρη να χιονίσει. Ίσα που είδαμε τα κεραμίδια και τον δρόμο άσπρο. Τίποτα σπουδαίο δηλαδή. Μόνο το πολύ κρύο μας έμεινε αλλά και αυτό για να είμαι ειλικρινής μου αρέσει. Μου αρέσει που ενώ δεν το στρώνει ψιλοχιονίζει έξω. Στην τελική χειμώνας είναι θα κάνει και κρύο και θα βρέξει και θα χιονίσει. Από το πρωί ότι τραγούδια έιχα στον υπολογιστή στο γραφείο τα έχω ακούσει. Κάποια μάλιστα τα διπλοτριπλοακούω μιας και μου αρέσουν πάρα πολύ. Την τελευταία ώρα μάλιστα κόλλησα με κάποια του Χατζηγιάννη τα οποία και μου αρέσουν πάρα πολύ. Είναι από τις λίγες φορές μάλιστα που διαβάζω και δεν με ενοχλεί η μουσική. Το ιδανικότερο θα ήταν βέβαια να μην είμαι στο γραφείο και να πίνω το καφεδακι μου ακούγοντας τη μουσικούλα μου κάπου αλλού παρά εδώ αλλά δε βαριέσαι ... Μάλλον το ιδανικότερο θα ήταν να πίνω το καφεδάκι μου και να ακούω τη μουσικούλα μου με καλή παρέα και έξω να χιονίζει. Οκ οκ ... μη βαράτε μια σκέψη μου είπα ή μάλλον μια επιθυμία μου. Ε και τι έγινε αμα δεν γίνει?? Δεν θα σκάσω, θα συνεχίσω να ακούω τη μουσικούλα μου με ζεστό καφεδάκι και ας μη χιονίζει.
C U.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...