19 January 2012

Mην τα βάζεις με ηλίθιους ...

Τον τελευταίο καιρό είναι λιγάκι περίεργα τα πράγματα. Προς το παρόν κάνω υπομονή και δεν μιλάω. Να παρακαλάνε όμως κάποιοι να μη έρθω στα όρια μου. Γιατι αν καταφερουν να με φερουν στα ορια μου, που πιστεψτε με ειναι πολλά, τότε θα έχουμε πολλά γλέντια. Η χαζομαρα και η ηλιθιότητα ορισμένων δεν εχει όρια. Θα πρέπει εγω να κρατηθώ σε μια ισορρόπία και να μην πέσω και στο επίπεδό τους για αν τα βάζεις με ηλίθιους πέφτεις στο δικό τους επίπεδο και σε κερδίζουν λόγω εμπειρίας. Το χειρότερο που κάνουν οι βλάκες είναι να προσπαθούν να δουλέψουν υπογείως αλλά και έτσι δεν θα τους περάσει. Να τους θυμήσω τη μαλακία πολλοί αγάπησαν τους μάλάκες κανείς!!! Αυτά για την ώρα γιατί αν συνεχίσω ....


Υ.Γ. Μερικές φορές δεν το περιμένευς ούτε από φίλους σου, αλλά να που συμβαίνει και από αυτούς. Δεν πειράζει έτσι αξιολογείς καλύτερα κάποια πράγματα.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...