12 January 2012

Χαζευοντας στο internet ...

Τις τελευταίες μέρες έχω στο μυαλό μου πολλά πράγματα. Σκέφτομαι συνέχεια και επεξεργάζομαι πολλά. Η αυτολογοκρισία είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ αυτές τις στιγμές. Καλή διέξοδος είναι για μια ακόμη φορά η χαλαρωτική μουσική και κυριολεκτικά το χαζολόγημα στο internet. Βολτάροντας λοιπόν στο διαδίκτυο βρήκα κάποιες εικόνες τις οποίες και μοιράζομαι μαζί σας.

.... και όμως η ζωή μας δεν είναι τόσο περίπλοκη όσο θελουμε να πιστεύουμε.

... πόση αλήθεια κρύβει αυτός ο κύκλος της ... ΜΗ ζωής??

... χαχαχα τίποτα από αυτά λέμε δεν έχω κάνει!

... εκπληκτικό παιχνίδι ονομάτων.

...

... όταν η φύση (ή το φώτοσοπ) έχει κέφια.

... αν το καλοσκεφτώ όντως αυτό είανι το 24ωρο μας.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...