30 August 2012

Φταίει η πανσέληνος

Όταν είναι 7:30 το πρωί και κάθεσε να γράψεις πόστ στο μπλογκάκι σου τότε κάτι δεν πάει καλά.
  • Φταίει η αυπνία?
  • Φταίει η απότομη αλλαγή του καιρού?
  • Φταίει που τελείωσαν γρήγορα για μια ακόμη φορά οι διακοπές?
  • Φταίει που έχω γίνει υπερευαίσθητη και με ενοχλούν όλοι και όλα?
  • Φταίει που έρχεται πολύ γρήγορα το φθινόπωρο?
  • Φταίει που ακούω πάλι τραγούδια που με χαλάνε?
  • Φταίει που θέλω να πω διάφορα και δεν το κάνω?
  • Φταίει που με χαλάνε συμπεριφορές?
  • Φταίει που άλλα θα ήθελα να κάνω και άλλα κάνω?
Δεν ξέρω αρκετά μπερδεμένη είμαι. Μάλλον για όλα τελικά ...
  • ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ

Ας συνεχίζω λοιπόν με την επεξεργασία των φωτογραφιών από τις διακοπες να περάσει λίγο γρηγορότερα ίσως και καλύτερα η μέρα μου.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...