07 September 2012

Oktoberfest ...

Πλησιάζουν οι μέρες που θα ξεκινήσει ένα ακόμα Oktoberfest (Octoberfest αγγλικά). Από τις 22 Σεπτεμβρίου και έως τις 7 Οκτωβρίου στο Μόναχο θα διεξαχθεί η 179η γιορτή της μπύρας. Ένα πραγματικό πανηγυρι σε μια τεραστια εκταση που η καθε εταιρια "στήνει" τις τεντες της και αν καταφερεις να βρεις να κατσεις απολαμβανεις τη μπυρα σου. Για την ακρίβεια την Mass (die Maß) μπύρα σου που είναι στην ουσία 1 ποτήρι με 1lt παγωμένης μπύρας. (Το σερβίρισμα το κανουν καποιες "κυριούλες" με παραδοσιακες στολές οι οποίες κρατούν καμια δεκαρια (!!!!) ποτήρια στα χέρια τους, βέβαια τα τελευταια χρόνια εχει και νεαρές κοπέλες που κανουν αυτη τη δουλεια). Οι δύο πρώτες εβδομάδες είναι πολύ ωραία, μετα αρχίζει και βρωμίζει και η πόλη και πλεον οι περισσότεροι κυκλοφορούν εντελώς ντίρλα (χωρις βεβαια να ενοχλουν και να πειραζουν κανένα μιας και υπάρχει έντονη αστυνόμευση στην πόλη). Πλάκα έχει που οι περισσότεροι  "Μοναχεζοι και Μοναχεζες" (οπως λέω και εγω) φοράνε τις παραδοσιακες στολές τους και πανε στην Theresienwiese (στην περιοχή Ludwigsvorstadt-Isarvorstadt) για να απολαύσουν τις μπύρες τους.  Η περιοχή πήρε το όνομα της από την Τherese von Sachsen-Hildburghausen η οποία παντρεύτηκε το 1810 τον πρίγκηπα της Βαυαρίας Ludwig και οι εορτασίες του γαμου ήταν το πρώτο ουσιαστικά Oktoberfest. Για την ακρίβεια στα γερμανικά η λέξη wiese σημαίνει λιβάδι (έτσι όλο μαζί το λίβάδι της Τερέζας :-) ) και έτσι η περιοχή ονομάστηκε Theresienwiese. Αυτά με τα πολλά ιστορικά ... Έχω και άλλα, αλλά δεν πειράζει κάποια άλλη φορά.    Χρόνια έχω λοιπόν να βρεθώ σε  Oktoberfest  και σκεφτόμουν μήπως φέτος θα ήταν μια καλή ευκαιρία ...
Άντε και επειδή είσαι εσύ μικρό μου μπλογκάκι σου παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το Oktoberfest ...

     

      

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...