18 September 2012

Επικονδυλίτιδα ...

... και δεν με χάλασε. Αυτό έδειξε η διάγνωση του ορθοπαιδικού που πήγα. Τι είναι λοιπόν η επικονδυλίτιδα ... " Η επικονδυλίτιδα χαρακτηρίζεται από τη φλεγμονή των τενόντων των μυών του αντιβραχίου, που προσφύονται στο ύψος του αγκώνα. Η φλεγμονή μπορεί να πλήξει είτε τους έξω πλάγιους τένοντες (έξω επικονδυλίτιδα, ο γνωστός “Tennis Elbow”), είτε την εσωτερική πλευρά του αγκώνα (έσω επικονδυλίτιδα), και οφείλεται στην υπερβολική χρήση των μυών του βραχίονα. Αυτή η τενοντίτιδα λόγω υπερβολικής καταπόνησης είναι συνήθης σε όσους παίζουν τένις, αλλά μπορεί να προκληθεί και από άλλες δραστηριότητες που απαιτούν έντονη προσπάθεια στο ύψος του αγκώνα. Ο πόνος εντοπίζεται συνήθως στην εξωτερική ή την εσωτερική πλευρά του αγκώνα και μπορεί να ακτινοβολεί προς τα κάτω, κατά μήκος του αντιβραχίου μέχρι τον καρπό."  Εύκολη πολύ εύκολη λοιπόν η διάγνωση της από το γιατρό αφού είχα σχεδόν όλα τα συμπτώματα. Δεν χρειάστηκαν βέβαια και πάνω από δεκα λεπτά για να καταλάβει τι είχα. Έτσι λοιπόν έδωσε οδηγίες προς ναυτιλομένους οι οποίες είναι:
  • Για 15 μέρες μεσημέρι και βράδυ βολταρέν χάπι μετά το φαγητό.
  • Για 15 μέρες μεσημέρι και βράδυ πριν το φαγητά λοσέκ γιατι είναι δυνατά τα βολταρέν για το στομάχι.
  • Για 15 μέρες παγοθεραπεία 4-5 φορές την ημέρα από 20 λεπτά.
  • Για 15 μέρες 2-3 φορές την ημέρα επαλείψεις με πενσειντ.
  • Για 15 μέρες ταινία επικονδυλίτιδας όλη την ημέρα και μόνο στον ύπνο να τη βγάζω.
Από αυτά είναι δύσκολη η παγοθεραπεία μιας και είμαι πάνω από 8 ώρες στο γραφείο οπότε και περιορίζεται σε 2 φορές άντε στο τσακιρ κέφι 3 φορές τη μέρα. Κανονικά δεν θα έπρεπε καν να γράφω ή να κουραζω το χέρι μου αλλά είναι αδύνατον να μη το χρησιμοποιώ. Μέχρι σήμερα δεν έχω δει και καμία διαφορά εδώ που τα λέμε και δεν είναι καθόλου ενθαρυντικό αυτό. Τελος πάντων θα δείξει σε 10-11 μέρες περίπου ...

 

2 comments:

Stamos said...

Επαιζα τενις για 1 χρονο μεχρι τον Ιουνιο οπότε και εμφανισα tennis elbow. Ξεκουραζα το χερι μου μεχρι σημερα που πηγα σε ορθοπαιδικο και μου ειπε ξεκαθαρα οτι δε πρεπει να το κουραζω ουτε στον υπολογιστη !
Μου εγραψε meloxicam & omeprazole.. και αν μετα από 15 μερες δεν περασει καπως η ενοχληση προτεινε ενεσεις κορτιζονης..
Μπορεις να περιγραψεις τι εκανες εσυ μετα τις 15 μερες...???

SmaGeo said...

Λοιπον καταρχην να σε ενημερωσω πως δεν αντεξα να παρω τα χαπια για 15 μερες γιατι μου τιναξαν το στομαχι στον αερα, καθως επισης εμφανισα και ολες τις παρενεργειες. Φόρεσα τελικα την ταινια επικονδυλιτδας για πανω απο 2 μηνες. Χωρις να παιρνω χαπια. Εβαζα στο χερι μου παγο οσες περισσοτερες φορες μπορουσα και εκανα επαλειψεις με πενσειντ. Αυτο που με βοηθησε παρα πολυ τελικα ηταν η ταινια επικονδυλιτιδας. Σταματησα να παιζω τεννις για 1,5 και προσπαθουσα οσο γινεται να το ξεκουραζω (αν και λιγο δυσκολο μιας και ειμαι ολη μερα μπροστα σε ενα υπολογιστη). Ο γιατρος μου ειχε πει να ξαναπαω σε 15 μερες και θα βλεπαμε μετα τι θα καναμε. Για να ειμαι ειλικρινης δεν πηγα παλι και το αφησα ετσι. Εκανε περιπου ενα τριμηνο να μου περασει και ισως να ειχε περασει νωριτερα αν εγω στον 1,5 μηνα δεν αρχιζα παλι τεννις. Αν θες την αποψη μου ρωτα και καποιον αλλο ορθοπαιδικο, μπας και γλυτωσεις την κορτιζονη.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...