21 October 2012

Βιβλιοδιαδρομες ... #3

Συνεχίζεται λοιπόν η βιβλιοδιαδρομή που ξεκίνησα αυτό το καλοκαίρι. Με μικρότερη βέβαια ένταση αλλά συνεχίζεται. Αυτη τη φορά θα σας μιλήσω για ένα βιβλίο για το οποίο άκουσα ή μαλλον για να είμαι και ακριβής διάβασα στο ίντερνετ. Την περασμένη εβδομάδα τυχαία λοιπόν διάβασα για τον "Φεβρουάριο". Ένα βιβλίο το οποίο έχει γραφτεί με ένα τόσο περίεργο αλλα και ταυτόχρονα πρωτοποριακό τρόπο, για τα ελληνικά τουλάχιστον δεδομένα. Είναι αυτό που λέει ο τίτλος του. Για όλο λοιπόν το Φεβρουάριο του 2012 ο συγγραφέας ανέβαζε κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο στο διαδίκτυο. Στα δικά μου χέρια ή μαλλον μάτια βρίσκεται από το Σαββατο το απόγευμα σε hard copy. Ξεκίνησα να το διαβάζω και τελικά ρούφηξα τις 10 πρώτες μέρες. Αύριο θα το δώσω για ... υπογραφή και θα το συνεχίζω μόλις το πάρω και πάλι στα χέρια μου. Έχω την τύχη να ξέρω ένα πολύ οικείο πρόσωπο του συγγραφέα. Τον Θοδωρή Γεωργακόπουλο (ο συγγραφέας) τον "γνώρισα" στην πρώτη του συγγραφική προσπάθεια από ένα "εφηβικό" θα έλεγα βιβλίο το οποίο και είχα πάρει για τη βαφτιστήρα μου το "Πέρα από την καταιγίδα". Το διάβασα και εγώ όπως είναι φυσικό. Και αυτό είναι ένα βιβλιο για παιδιά αλλά κυρίως και για "μεγάλα" παιδιά ή για όσους αισθάνονται ακόμα παιδιά. Καταπληκτικές προσπάθειες όλες. Θα περιμένω με αγωνία τη συνέχεια ....    

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...