18 October 2012

Αθήνα ...

Είχα πολύ καιρό να κατέβω στο κέντρο και έτσι το περασμένο Σαββατο κατέβηκα. Η Αθήνα μου αρέσει πάρα πολύ. Παλαίοτερα μπορεί να κατέβαινα και 2 φορές το μήνα για να κάνω μια βόλτα στο ιστορικό κεντρο. Τα τελευταία χρόνια με τα γνωστά σε όλους προβλήμα δεν το τολμούσα. Αισθανόμουν ξένη μέσα στην ίδια μου την πόλη. Θα πήγαινα μόνο αν είχα παρέα και κυρίως πρωί. Αυτό λοιπόν το Σαββατο ευκαιρίας δωθήσεις κατέβηκα κέντρο. Τι όμορφα που ηταν αν και 13 Οκτωβρη ήταν σαν καλοκαίρι. Δεν είχε πολύ κόσμο και όσοι ήταν έξω εκείνη την ώρα ήταν Ελληνες ή ... τουρίστες. Περπάτησα στην Αιόλου και την Αγιου Μαρκου ανέβηκα την Ερμού εως το Σύνταγμα και αισθάνθηκα πάλι όπως παλιά. Δεν δίστασα ουτε μια στιγμή να βγάλω τη φωτογραφική μου και να τραβάω ότι μου κινούσε το ενδιαφέρον. Έμεινα πολύ ώρα να χαζεύω απο μακριά την Ακρόπολη και υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως την επόμενη φορά που θα κατέβω κέντρο θα επισκευθώ τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Με μάλωσα που ακόμα δεν έχω πάει στο μουσείο της Ακρόπολης αλλά έδωσα ραντεβού με ... μενα να πάω μέσα στο επόμενο δίμηνο. Η ώρα κόντευε 11:30 έκατσα να πιω και ένα καφέ στην Ευαγγελιστρίας με τα πολλά καφέ και να απολαύσω τις όμορφες στιγμές στο κέντρο. Η ώρα είχε περάσει αρκετά οι δρόμοι γέμισαν κόσμο έιχε έρθει η ώρα να ξεκινήσω το "ταξίδι" της επιστροφής ήθελα να κρατήσω μόνο όσα όμορφα είδα ... 
Για μια ακόμη φορά σκέφτηκα "είναι πολύ όμορφη πόλη η Αθήνα" ...

         

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...