30 January 2013

Στο τέλος του Γενάρη ...

Να που πέρασε κιόλας ο πρώτος μήνας του 2013, μια μερα του εμεινε. Να φυγει γρήγορα λέω εγώ και να πάρει μαζί του και τη βρογχιτιδα (σπαστική) που μου άφησε. Αισίως 20 μέρες με αντιβίωση (και για μια βδομάδα ακόμα) και 5 μέρες κορτιζόνη με πρόβλεψη για τις επόμενες 10-15 μέρες! Δε με χάλασε εε??? Καθόλου .... θα έλεγα εγώ! Δε βαριέσαι οτι έχουμε καλό είναι που λένε. Όσο χάλια και να είμαι δεν θα γκρινιάξω. Έχω πολλά περισσότερα να γκρινιάζω αλλά κυρίως να παραπονιέμαι από μια βρογχίτιδα. Αλλά όπως και να έχει that's life ... play it or leave it. Εγώ είμαι στο play it προς το παρόν! Ποτέ δεν ξέρεις εξάλλου τι σου ξημερώνει. Δεν το βαζουμε ευκολα κατω και ας ειναι οι καλές μέρες λιγότερες από τις κακιές. Που θα πάει και αυτό θα γυρίσει κάποια στιγμή και οι καλές θα είναι σίγουρα περισσοτερες από τις κακές!

Άσχετο βέβαια, αλλά έχω βάλει στόχο να ομαδοποιήσω τις φωτογραφίες μου. Να τις βάλω σε μια τάξη  με χρονολογική μάλλον σειρα και κυρίως με το μέρος που έχουν τραβηχτεί. Έπειτα και ανάλογα με το κόστος πάντα σκεφτόμουν να φτιάξω ένα ψηφιακό άλμπουμ από τις ανα τον κόσμο και Ελλάδα φωτοδιαδρομές μου. Πολύ καιρό το σκέφτομαι νομίζω πως έφτασε η ώρα να το ξεκινήσω τουλάχιστον. Άλλο να έχεις κάνει την αρχή και άλλο να το λες και να μη το κάνεις. Αυτά για τις σκεψούλες που έχω με τις φωτογραφίες μου. Χμμμμ θα σε ενημερώσω αναλόγως μπλογκάκι μου για την προοδο της ομαδοποίησης και τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς του ψηφιακού άλμπουμ.   Αντε καλημέρες.       

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...