25 August 2018

Time flies ...

Πρώτη φορά που πέρασαν 3 χρονια + για να γράψω κατι. 3 χρόνια με τεράστιες αλλαγές και μια ακόμια πιο τεράστια αναπάντεχη απώλεια. Μια απώλεια η οποία με συγκλόνισε. Άλλαξε πλεόν τη ζωή μου αλλά κυρίως τον τρόπο σκέψης μου. Μια απώλεια η οποία νομίζω πως το σημάδι που άφησε στην καρδιά μου αλλά  και στην ψυχή μου θα μείνει ανεξίτηλο. Πήρα μαθήματα ζωής και πίστης, δύναμης και κουράγιου, αξιοπρέπειας και μάχης. Λείπεις ... μόνο αυτό θα γράψω, τα άλλα τα ήξερες και δεν χρειάζεται να τα γράψω. Με άλλαξες με δυνάμωσες και με έμαθες να χαμογελάω και να γελάω με την καρδιά μου. Να απολαμβάνω κάθε στιγμή στη ζωή και να μη το βάζω κάτω με τίποτα και για τίποτα. Πλέον μπορώ να δίνω αξία στα σημαντικά και μόνο σε αυτά, να μην αναλωνομαι σε ανούσιες σκέψεις και εύκολα να μπορώ να βγάζω από τη ζωή μου οτιδήποτε και οποιονδήποτε με γεμίζει τοξικότητα. Master ζωης αυτά τα 3 χρόνια. 

Να προσέχετε τους εαυτού σας της ζωή και την υγεία σας. Αυτό ειναι το σημαντικότερο!
Σας φιλώ στα μούτρα θα προσπαθήσω να τα λέμε πιο συχνά.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...