18 January 2024

Σκόρπιες σκέψεις ...

  •  Με χαλάει αυτή η περίεργη εναλλαγή του καιρού μια κρύο μια ζέστη, μια ήλιος μια βροχή μεσα στην ίδια μέρα.
  • Έχω μάλλον πρόβλημα συγκέντρωσης γιατί πριν ανοίξω να γράψω αυτό το ποστ είχα πολλά στο μυαλό να γράψω και τωρα δεν θυμάμαι τι ήθελα
  • Με ενοχλεί που κάποιοι εκμεταλεύτηκαν τον φουλ ενοχικό μου χαρακτήρα για να αισθανθούν δυνατοί.
  • Με ενοχλεί που δεν μπορω να καταλάβω αν φταίω ή όχι και σε τι έφταιξα (αν έφταιξα) και δέχτηκα απίστευτη επίθεση
  • Με ενοχλεί ενώ έχουμε μιλήσει άπειρες ώρες να μην μπορείς να καταλάβεις τι άνθρωπος είμαι ...
  • Με ενοχλεί απίστευτα η αδικία ...
  • Έκανα προσπάθεια να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο αλλά ... . Ναι οκ το δοκίμασα και είχε το ίδιο αποτέλεσμα. Το πείραμα απέτυχε so simple ...
  • Έχω περίεργη διαθεση γενικά και δυστυχώς μου βγαίνει μια στεναχωρια πάλι ...
  • Έχω πει οτι δεν θέλω να μετανιώνω για ότι έχω κάνει ... κοίτα να δεις που αυτές τις μέρες μετάνιωσα απίστευτα για κάποια πράγματα που έκανα ...
  • Δεν ξέρω τι θα με ευχαριστούσε αυτλη τη στιγμή ...
  • Με ενοχλεί να μου κουνάς το δάχτυλο στο πρόσωπο ...
  • Με ενοχλεί που έξω από το χορό όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν ... 
  • Πολύ παράπονο ρε παιδί μου τελευταία πάρα πολύ ...
  • Γκρίνια ... χμμμμ λιγότερη μάλλον μπαααα όχι πολυ και πάλι .... Είπαμε η αδικία με πνίγει ...
  • Βαρέθηκα να γράφω και άλλα ... η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι τι άλλα ήθελα να γράψω. Να μην ξεχάσω τι ήθελα να θυμηθώ ένα πράγμα. 
  • ... και για να κλείσω με κάτι που αισθάνομαι πολυ έντονα και με εκφράζει ένα προς ένα ..


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...