28 January 2024

Σκόρπιες Σκέψεις ... part x

  •  Καπου διάβασα κάτι το οποίο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη : "Θάρρος είναι να είσαι ο εαυτός σου σε μια κοινωνία που μεγάλωσε με το "τι θα πει ο κόσμος""
  • Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο αλλά το να επιμένεις στο λάθος σου είναι διαβολικό. Και ναι ρε συ υπάρχει και στα λατινικά σα φράση "Errare humanum est, sed in errare perseverare autem diabolicum"
  • Θα μοιραστώ μια από τις αγαπημένες μου φράσεις του Ελύτη που τη σκέφτομαι έντονα αυτές τις μέρες "Να γεμίσουμε τη λύπη από εκείνο που μας λείπει".
  • Τελικά οι άνθρωποι οι οποίοι μας περιβάλλουν με τους οποίους συχροτιζόμαστε ή καποια στιγμή στη ζωή μας συχροτιστήμακε είναι αυτοί μου κάνουν "ποίοι είμαστε", επομένως πρέπει να διαλέγουμε σοφά!
  •  Στη ζωή δεν είναι δύσκολο να αγαπήσεις (φιλικά, ερωτικά κάθε είδους αγάπη) το δύσκολο είναι να αγαπηθείς. 
  • Να εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους με την καθαρη ματιά και τα ξεκάθαρα λόγια.
  • Έχω αρχίσει το ξεκαθάρισμα ... πολλά με ενοχλούν αλλα για λίγο ακόμα το δουλεύω και σύντομα shft+delete.
  • Έχω αρχίσει να αυτολογοκρίνομαι πάλι, αλλά δεν πειράζει για καλό είναι. 
  • Η ζωή κύκλους κάνει και κανείς δεν ξέρει που θα κλείσει αλλά κυρίως πως ... you know what i mean?
  • Τελευταία πολύ deja vu καταστάσεις λες και μας κάνει πλάκα ο Θεός ...
  • Ο δυνατός άνθρωπος δεν φοβαται τη μοναξιά! Την έχει κάνει φίλη του... 
  • Απαπαπαπαπαπαπαπα ποιητικός και συναισθηματικός οίστρος από σκόρπιες σκέψεις ... 😉

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...