30 April 2007

Πάμε για ορθοπεταλιές . . .

Με τέτοιες καλές μέρες και με βάση πάντα το γεγονός ότι έμεινα σπίτι γι αυτό το τετραήμερο, ήταν μια καλή ευκαιρία να ασχοληθώ με το ποδήλατό μου. Το καθάρισα το γυάλισα και έγινε ολοκαίνουργιο. Καινούργιο παιχνίδι (όπως λέει και ο Πάνος), όχι και τόσο καινούργιο πάθος (όπως λέω εγώ). Νομίζω όμως πως ήταν και εξακολουθεί να είναι η καλυτερότερη ασχολία που είχα από παιδί. Έτσι σήμερα το απόγευμα έκανα μια τεράστια (για τα δικά μου δεδομένα βέβαια) βόλτα. Το έβγαλα και φωτογραφίες για να τις μοιραστώ μαζί σας. Αυτό που έχω να σας πω τώρα είναι "όσοι πιστοί προσέλθετε". Τι λέτε μπορούμε να διοργανώσουμε μια "ποδηλατάδα"?





Από την καλή









.... και από την ανάποδη !

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...