07 May 2007

Αϋπνίες...

Κάθε τέτοια εποχή τα τελευταία χρόνια με βασανίζουν οι αϋπνίες με βασανίζει και η εξεταστική. Το βιολογικό μου ρολόι είναι αποσυντονισμένο. Με πιάνει και το σύνδρομο του γείτονα, ξέρετε όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς πριν ακούσεις το γείτονα να φεύγει για τη δουλειά, ευτυχώς ο Χριστιανός φεύγει κατά τις πέντε το πρωί! Και βέβαια όταν έρχεται εκείνη η ευλογημένη ώρα να με πάρει ο ύπνος μου απομένουν τόσο λίγες ώρες μα κοιμηθώ και να ξεκουραστώ μέχρι να ανοίξει πανηγυρικά η πόρτα "κοντεύει οκτώ, δεν θα πας στο γραφείο σήμερα?" Και εγώ πρέπει να σηκωθώ να πάω στο γραφείο και όταν με το καλό γυρίσω να κάτσω να διαβάσω πάλι. Ακόμα όμως και αν τα καταφέρω να γυρίσω ας πούμε ξεκούραστη το μυαλό μου κολυμπάει σε κάποια παραλία και μου έρχεται να κοιμηθώ πάνω στα βιβλία της Σύγχρονης Φυσικής. Πρέπει όμως να διαβάσω, αλλά δεν μπορώ να διαβάσω γιατί το μυαλό μου είναι αλλού. Είπαμε είναι σε κάποια παραλία, γιατί κοιμάμαι και ξυπνάω και ονειρεύομαι διακοπές! Ασε που με πιάνει η νύστα την ώρα που πρέπει να διαβάσω. Μάλλον όπως και εσείς καταλαβαίνεται το Loop είναι ατέρμονο, όπως και το ταξίδι του μυαλού μου στις ωραιότερες παραλίες της Ελλάδας. (Πω πω πω τι είπα πάλι!!!!, μπράβο μου). Επειδή όμως ο χρόνος αυτός είναι κλεμμένος από ένα "απειρόβαθο πηγάδι" μάλλον πρέπει να σταματήσω κάπου εδώ...

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...