05 October 2010

Έλεος ....

Ένα πράγμα έπρεπε να προσέξω αυτό τον καιρό! Να μην κρυώσω! Τι να ντύνομαι καλά, τι να μην βγαίνω έξω λουσμένη, τι να φοράω ελαφρύ μπουφανάκι και τι δεν έκανα για να μην κρυώσω. ΕΛΕΟΣ τα κατάφερα και κρύωσα, και όχι απλά κρύωσα ανέβασα και πυρετό και με πονάει και ο λαιμός μου και έχω και συνάχι. ΔΕΝ έπρεπε να κρυώσω και κρύωσα, μπορείτε να το διανοηθείτε αυτό? Δηλαδή άμα δεν πρόσεχα τι θα γινόταν? Από το μεσημέρι παίρνω σαν καραμέλες τα αντιπυρετικά, τα αποσυμφορητικά, σπρέι για τη μύτη, σπρέι για το λαιμό και φυσικά καραμέλες (ορίτζιναλ αυτή τη φορά) για το λαιμό μου. Μου τη δίνει όταν είμαι κρυωμένη, μου τη δίνει που με πονάει ο λαιμός μου, μου τη δίνει που η μύτη μου τρέχει, γενικά μου τη δίνει που δεν είμαι καλά. Μου τη δίνει γενικότερα έτσι που είμαι τώρα. Αλλά κατα τα άλλα μου αρέσει που ήθελα να κάνω και εμβόλιο για τη γρίπη! Σιγά μη και δεν την άρπαζα πριν κάνω το εμβόλιο. Ήμαρτον δεν είναι κατάσταση αυτή.

Δεν μπορώ μου τη δίνει ......

http://www.sport.gr/files/news/Serpico/1241458677_gkriniaris_250x.jpg

2 comments:

kritikia said...

Ναι σε ειδα που δεν βγηκες εξω με βρεγμενο μαλλι...το Σαββατο που ειχαμε παει να δουμε τον Γαυρο με τον Αστερα, στην ειπα και ολας και μου λες "ε, σιγα.."..

Ε, και το αποκορυφωμα ηταν εχθες που ειπες οτι θα πας και για τεννις σημερα, ενω ειχες αισιως 39 πυρετο...
(Δεν εχω το καταλληλο εμοτικον να βαλω)

Σε μαλωνω γιατι γκρινιαζεις αν και φταις εσυ. Οποτε μη γκρινιαζεις και κοιτα να γινεις γρηγορα καλα. Η γκρινια δεν προκειται παντως να σε αναρρωσει.

υγ Μουτς :)

SmaGeo said...

Ναι αλλά αυτό ήταν πριν 15 μέρες και τα είχα στεγνώσει (λίγο) :-p. Αυτό το Σάββατο που πήγαμε να δούμε το Θρύλο μέχρι μπουφανάκι φόραγα. :-(

Δεν μπορω μου τη δίνει που είμαι έτσι. Μου τη δίνει που δεν έπρεπε να κρυώσω αυτό τον καιρό και κρύωσα ....

Γκκκκρρρρρρρρρ ......

Y.Γ. Μη με μαλώνεις .... :-(

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...