21 October 2011

Weekend finally ...

Επιτέλους σε λίγες ωρίτσες έρχεται ΣΚ. Ευτυχώς πέρασε γρήγορα η εβδομάδα. Πέρασε γρήγορα γιατί περιμέναμε να δούμε Θρύλο την Τετάρτη και τελικά ..... Είδαμε το Θρύλο να "ξεσκίζει" την ΔενΜπορούσια μέσα στο ΝΑΟ. Τι ματσάρα ήταν αυτή? Ίσως από τις καλύτερες φορές μου στο γήπεδο. Ευτυχώς λοιπόν Παρασκευή να ανασυνταχθούμε να ξεκουραστούμε να χαλαρώσουμε και να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας. Η άλλη εβδομάδα θα είναι ακόμα καλύτερη αφού θα είναι κουτσή. Περιμένω πως και πως να περάσει η ώρα για να φύγω ...

Υ.Γ. Το έκανες πάντα, και τώρα περίμενα πως δεν θα το ξανακάνεις? Πόσο "μ@@@κας" είμαι τελικά να πιστευω πως κάποιοι άνθρωποι αλλάζουν έστω και λίγο με το πέρασμα των χρόνων. Α - Π - Α - Ρ - Α - Κ - Τ - Η συμπεριφορα! Ή μαλλον καλύτερα κομπλεξική συμπεριφορά. Είχα πει κάποτε "θα έρθεις και δεν θα είμαι εκεί", έφτασε η ώρα να το εφαρμόσω κιόλας.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...