08 December 2011

Μηνιαία πρόβλεψη ...

Έχουμε πει δεν τα πιστεύω αλλά τα διαβάζω. Δεν τα πιστεύω αλλά όταν κάποια πράγματα είναι λες και έχουν γραφτεί για μένα με πειράζει. Με πειράζει γιατί απλά δεν τα πιστεύω και έρχονται να μου κουνήσουν το συννεφάκι μου. Λέει λοιπόν ο "αστρολόγος μου" για το μήνα Δεκέμβριο.

"Η Σεληνιακή έκλειψη της 10/12 στους Διδύμους αλλά και ο ανάδρομος Ερμής μέχρι τις 13/12 στον Τοξότη είναι σαν δύο σημάδια στο δρόμο σου που λένε πως δεν μπορείς να συνεχίσεις να ζεις όπως ήξερες μέχρι σήμερα και αυτό σημαίνει πως αλλάζεις κάποιες συνήθειες σου."

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω τι κάνουν αυτές οι εκλείψεις και τι ο αναδρομος Ερμής μου. Αλλά αυτό το να αλλάξω κάποιες από τις συνήθειες μου μου χτυπάει άσχημα στα αυτάκια μου. Γιατί ρε πουλάκι μου να αλλάξω κάτι δεν κατάλαβα μια χαρά είμαι έτσι στη ... φούσκα μου γιατί να βγω από εδώ???
Πάμε παρακάτω ...

"Ίσως να πρέπει να απομακρύνεις από κοντά σου άτομα που δε βλέπεις ερωτικά αλλά συνεχίζεις να τα κρατάς στη ζωή σου επειδή προσφέρουν μία συγκεκριμένη ασφάλεια."

Για πές μου και μένα ρε παιδί μου ποιούς να βγάλω από τη ζωή μου τους οποίους κιόλας δεν βλέπω ερωτικά. Δηλαδή όποιοι είναι κοντά μου είναι επειδή τους βλέπω εγώ ερωτικά? Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο κάτι δεν πάει καλά. Και κατι δεν πάει καλά με μένα που δεν έχω καταλάβει ότι τους βλέπω ερωτικά και νομίζω άλλα και άλλα εγώ. Μήπως θα μπορούσες καλέ μου αστρολόγε να γίνεις λιγάκι πιο συγκεκριμένος να μου πεις ποιά ασφάλεια μου προσφέρουν? Γιατί αν θες να μάθεις έτσι πληροφοριακά στο λέω μια χαρά ανασφαλής είμαι και κανείς μα κανείς δεν μου προσφέρει καμία ασφάλεια. Οπότε να απομακρύνω ποιούς και γιατί αφού ουτε ερωτικά τους βλεπώ ουτε και ασφάλεια μου προσφέρουν, το αντίθετο θα έλεγα.
Συνεχίζω ...

"Ίσως να πρέπει να επικοινωνήσεις με άτομα που έχεις καιρό να δεις για να πεις αυτά που σκέφτεσαι μόνο και μόνο για να μη σου μένουν ως απωθημένα."

Αυτό και αν δεν παίζει. Ρε φίλε για να μην επικοινωνώ με αυτά τα άτομα σημαίνει ότι εχω βρεί την ισορροπία μου και την ηρεμία μου και γιατί να τους πάρω τηλεφωνο να τα πούμε ή να βγούμε για να πω αυτά που θέλω. Για να ξαναματαγίνω πύραυλος. Ακου απωθημένα. Πραγματικά μιλάμε για προτροπή σε συμπεριφορά απατημένης χαζογκόμενας. Έλεος και ήμαρτον μαζί.
Θέλετε και παρακάτω?? Ναιιιιιιι ....

"Ίσως να πρέπει να σκεφτείς πολύ πιο σοβαρά μήπως βρίσκεσαι στο λάθος επαγγελματικό περιβάλλον και παραμυθιάζεις τον εαυτό σου αποδεχόμενος/η τη μοίρα σου στωικότατα."

Κοίτα να δεις μεγάλε εδώ που έχουμε φτάσει δεν μας παίρνει να λέμε είμαι στη λάθος δουλειά. Γκεγκε??
Ναι αλλά έχει και παρακάτω, τελευταίο και καλύτερο ...

"Τέλος, μάλλον έφτασε η ώρα για σοβαρές αποφάσεις στη ζωή σου που σημαίνει πως οτιδήποτε δεν έχει βάσεις για το μέλλον δεν μπορεί να συνεχίσει να υφίσταται. Αυτό το τελευταίο θα σε απασχολήσει ιδιαίτερα την εποχή των Χριστουγέννων που καλό θα ήταν να είσαι έτοιμος/η για ένα καμπανάκι που χτυπά μέσα σου ή στα αυτιά σου από κάποιον Άλλο/η και σου λέει πως κάτι τρέχει στην προσωπική σου ζωή..."

Άκου να δεις αγαπημένε μου αστρολόγε.
Τον τελευταιο 1,5 χρόνο έχω κάνει το μεγαλύτερο κρας τεστ της ζωής μου. Με σχέσεις που κλονίστηκαν μέχρι εκεί που δεν πάει.
Τον τελευταίο 1,5 χρόνο ζήτημα είναι να πέρασα καλά 1 άντε και 2 μέρες φαντάσου δεν θυμάμαι και πόσες έιναι.
Τον τελευταίο 1,5 χρόνο κόντεψα να έχω και νέο κρούσμα κλονισμού σχέσης. 3 κρούσματα σε 1,5 χρόνο είναι πολλά δε νομίζεις???
Έρχεσαι λοιπόν να μου πεις οτι θα περάσω και σκ@τ@ τα Χριστούγεννα για να δέσει το γλυκό λέγοντας μου πως θα πρέπει να φύγει από τη ζωή μου οτι δεν εχει βάσεις και μέλλον. Ξέρεις κάτι περισσότερο από μένα ή τα γράφεις έτσι? Αν ξέρεις πές μου ρε μεγάλε σε παρακάλω να πάω να κλειστώ σε ένα μοναστήρι, σε ένα δωμάτιο του σπιτιού μου, σε ένα ερημονήσι άντε καμιά βραχονησίδα τελος πάντων, κάπου που θα έιμαι μόνη μου δεν θα συναναστρέφομαι με κανέναν και θα έχω και το κεφαλάκι μου ησυχο. Ρε λες?? Ρε λες ο αστρολόγος μου να έχει δει το όνειρο και να μη το βλεπω εγώ??
Ρε δε με χέζετε λέω εγώ να το γράψω και χοντρά χοντρά.
Αν είναι να μην περάσω καλά τα Χριστούγεννα θα έχει να κάνει με μένα και μόνο και με τα δικά μου κολλήματα όχι γιατί θα είναι ανάδρομος ο Ερμής μου και όχι γιατί θα έχει έκλειψη η Σελήνη στον 12ο οικο του Κρόνου που είχε πάει επίσκεψη στην Ήρα και την έπιασε με τον κουμπάρο τον Τοξότη στο κρεβάτι,
Ήμαρτον ρε σεις ήμαρτον κάνω φιλότιμες προσπάθεις να έχω καλή διάθεση και να φτιάξω το κέφι μου μη μου την ξεσκίζεται. Και στην τελική μη μου κουνάτε το συννεφάκι μου που είναι μέσα στην ωραία και αποστηρωμένη γυάλα μου.
Όχι τώρα πες μου το ξαναδιάβαζεις ή όχι??

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...